تغییر رمز قفل دیجیتال سامسونگ

<p>توصیه می شود برای ایجاد امنیت هر از گاهی اقدام به تعویض رمز و پسورد قفل دیجیتال درب نمایید. این کار بسیار ساده و در سریعترین زمان انجام می شود. برای آشنایی با مراحل تعویض رمز قفل دیجیتال با ما همراه باشید.</p>

لاک هوم
لاک هوم

برای تغییر رمز قفل دیجیتال سامسونگ می توان از دو روش استفاده نمود که این تغییر رمز یا بر اساس رمز قبلی صورت می گیرد و یا بر اساس سریال روی جعبه دستگاه. در هر صورت توصیه می شود هر چند وقت اقدام به تعویض رمز قفل دیجیتال سامسونگ نمایید تا امنیت قفل شما افزایش یابد. اکثر قفل های برند سامسونگ دارای سیستم رمز فیک می باشند. این سیستم به شما کمک می کند تا در زمانی که فردی در کنار شما ایستاده نتواند رمز قفل شما را حدس بزند و رمز ورودتان لو برند. ولی با این حال بهتر است در بازه زمانی های مختلف اقدام به تغییر رمز ورود نمایید.

یوزر نیم مورد استفاده در این قفل ها می توان از 01 تا 99 باشد. برای هر کاربر باید از یک یوزر نیم جداگانه استفاده شود. برای تعویض رمز باید از نام کاربری خود آگاه باشید.

برای خرید قفل دیجیتال سامسونگ با فروشگاه خانه یراق تماس بگیرید.

در ادامه به صورت اجمالی روش تغییر رمز قفل درب سامسونگ را بررسی می کنیم:

  1. قفل درب را باز نموده و درب را باز نمایید.
  2. باتری قفل را درآورده.
  3. برای شروع دکمه REG را فشار دهید.
  4. پین کد پیش فرض 1234 را بفشارید + * ( Success : Ding Dong Deng | Fail : DingdongDingdong )
  5. دکمه 0 + * را فشار دهید.
  6. پین کد جدید را بزنید.(4 تا 12 رقم) و دکمه * را بزنید. 

در فیلم زیر آموزش تغییر رمز دو مدل SHP-537 و SHP-728 را مشاهده خواهید نمود:

روش اول تغییر رمز قفل دیجیتال سامسونگ

در قفل های سامسونگ می توان تا 100 رمز ورود برای کاربران معرفی نمود. این رمزها معمولا بین 4 تا 8 رقم هستند. رمز های پبشفرض مورد استفاده در این قفل ها معمولا برابر با 5 رقم آخر شماره سریال دستگاه. بدین ترتیب وقتی وارد منو قفل برای تغییر رمز می شوید، نیاز به نام کاربردی و شماره سریال دستگاه دارید.

اگر می خواهید رمز قفل درب سامسونگ را به صورت یکجا تغییر دهید، باید در ابتدا دکمه power را فشار دهید و 5 ثانیه صبر کنید. سپس وارد مرحله تغییر رمز می شوید. 

در مرحله بعدی از شما یوزر نیم می خواهد که باید عدد 00 را وارد نمایید. در مرحله بعد اگر اولین بار است که می خواهید رمز قفل را تغییر دهید باید 5 رقم آخر شماره سریال قفل که بر روی جعبه محصول نوشته شده را وارد نمایید. در غیر این صورت نیاز است که رمز قبلی قفل را بدانید. بعد از وارد نمودن رمز قبلی دکمه پاور را فشار دهید.

بعد از این مرحله از شما رمز جدید را درخواست می شود. رمز را وارد نموده و مجدد دگمه power  را فشار می دهید. مجدد رمز جدید را وارد و دکمه پاور را بفشارید. اگر این مراحل را به درستی انجام دهید تغییر رمز انجام شده و چراغ سبز می شود. چراغ قرمز به معنای خطا در انجام عملیات است و باید مراحل قبلی را به دقت مجدد تکرار نمایید.

 قفل دیجیتال درب ضد سرقت از امن ترین و بهترین مدل های قفل ضد سرقت نصب شده بر روی این محصولات می باشد.

روش دوم تغییر رمز قفل هوشمند سامسونگ

برای استفاده از این روش برای تغییر پسورد قفل دیجیتال سامسونگ این مراحل را دنبال نمایید:

  1. دکمه پاور را بفشارید تا دستگاه در وضعیت آماده به کار قرار گیرد.
  2. دکمه پاور را 5 ثانیه نگه داشته تا صدای آلارم را بشنوید.
  3. کزینه تغییر رمز قفل را انتخاب نمایید. 
  4. یوزر نیم و رمز عبور قبلی خود را وارد نمایید. 
  5. رمز جدید را دوبار وارد کرده و در انتها دکمه پاور را فشار دهید.

امر تغییر رمز در تمام مدل های مختلف برندهای گوناگون تقریبا یکسان است. یعنی شما اگر این مراحل را در دیگر محصولات قفل دیجیتال نیز اجرا نمایید قادر به تغییر رمز قفل خواهید شد. ممکن است مراحل شروع و ورود به منو در دستگاه های مختلف کمی متفاوت باشد که پیدا کردن آن کار سختی نیست.

از محصولات قفل درب چوبی بازدید نمایید.

 

تماس بگیرید